اگه باحال نبودبامن....
اگه باحال نبودبامن....
سلام عزیزم
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, توسط hossein |

 

 

من نمیدونم این چه کاریه که همیشه میگن باید ازصفر شروع کنیم

من خودم یه بار از ۷۶ شروع کردم اتفاقا خیلی هم خوب جواب داد!

***

تنها رقاصانی که هیچ وقت به جهنم نمیروند بندری ها هستند
چون در عین رقصیدن میگن توبه توبه !

***

اگه تو تاکسی چهار پنج تا اس ام اس دادین دستتون خسته شد
بدید بغل دستیتون ادامه شو براتون بنویسه. اون بیشتر در جریانه!

***

دانش اگر در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به دنبال ثریا خواهند رفت!

***

شوهر کسی است که آشغالارو می ذاره دم در و چنان قیافه ای می گیره انگار همه خونه رو تمیز کرده!

غضنفر رفته بوده بیست سوالی بهش میگن جواب بیسکویته ولی تو لو نده.
میره تو از شماره یک شروع میکنه میگه یه کویته – دو کویته – سه کویته و ادامه میده
به نوزدهمین سوال که میرسه بهش میگن یه راهنماییت میکنیم : با چایی میخوریم.
میگه : قنده!!!

 

گدائه به یه نفر میگه : صدتومن بده بااتوبوس برم خونه،طرف میگه:من فقط ۲۰۰۰ تومنی دارم
گدا:اشکالی نداره،دیگه مجبورم با آژانس برم

 

غضنفر خرش مریض میشه میبرتش دامپزشکی،
به دکتره میگه: میشه دارو هاشو تو دفترچه خودم بنویسی؟؟

 

میگن تو جهنم بابا ها نصفه شبی کولرو که خاموش میکنن که هیچ ! بخاری هم روشن میکنن تازه !

 

به غضنفر قبل اعدام میگن حرفی داری میگه نه!
میکشنش بالا, دست و پا میزنه که حرف دارم میگن بگو
به دوستش میگه : علی خونتون از اینجا معلومه

 

به غضنفر میگن اگه همسر آیندت رو پیدا کنی چیکار میکنی ؟
میگه : یه چَک میزنم تو گوشش میگم تا حالا کجا بودی؟!

 

زن: عزیزم! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم چرا می خوای با من ازدواج کنی، چی گفتی؟
شوهر: آره، خوب یادمه
گفتم: می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم. زن: خوب، پس چی شد؟
شوهر: خوب، خوشبخت کردم دیگه
زن: کیو خوشبخت کردی؟
شوهر: همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه 

 

وصیت یک دختر
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد از مرگم مرا غسل ندید آرایشم خراب میشه 

 

نصیحت غضنفرانه : اگر حس کار کردن در شما پیش آمد صبر کنید تا این حس کاذب از بین برود

 

یارو میره دستشوی یهو برق میره شروع میکنه به جیغ و هوار کشیدن و داد و بیداد کردن
یهو زنش میاد میگه چیه چی شده ؟
یه برق رفته فقط
یارو میگه آخیش من فکر کردم انقدر زور زدم کور شدم 

 

خــدایــا مــارو بُـکـش . . . . بــچـه هـای مـــارو بُـکــش

اقــوام مــارو بُـکـش . . . . پــدر و مــادر مــارو بُـکـش

خـدایـا اصـلا هــر چـی مــار تــو دنـیــاســت بُـکــش !!

 

هنوزم که هنوزه، هستند کسایی که وقتی میخوای بری بیرون می پرسن : “کجا !؟”
و بلافاصله بعد از شنیدن جواب “میرم بیرون” از جانب شما قانع شده و به آرامش خاصی میرسند !

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.